Ολοκληρώθηκε και για τη φετινή χρονιά η 3D κατασκευή του αναμνηστικού μπρελόκ των μαθητών της Γ Λυκείου που είχε ως θέμα την <<φιλία και την συνεργασία>>
Περισσότερα