Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΛΗΘΑΙΟΥ
Κατασκευάσαμε ένα ρομπότ με τις εξής δυνατότητες.
Να κινείτε αυτόνομα και να καθαρίζει το ποτάμι κόβοντας την βλάστηση , να κινείται με ηλιακή ενέργεια, να μετράει θερμοκρασία, βροχόπτωση, υγρασία, αγωγιμότητα και όλα αυτά τα στοιχεία να τα μεταδίδει μέσω wi fi σε ένα κεντρικό υπολογιστή, ώστε να γνωρίζουν οι υπάλληλοι του Δήμου κάθε στιγμή την κατάστασή του και να παίρνουν έγκαιρα μέτρα προστασίας του πληθυσμού, επίσης ο ποταμός θα είναι πάντα καθαρός.

3D κατασκευή 2025-26
Οι μαθητές της Γ Λυκείου κατασκεύασαν ένα αναμνηστικό μπρελόκ για την φιλία και την συνεργασία που είχαν στο Λύκειο

Βασική ιδέα για την κατασκευή μας είναι μια καλύτερη και λειτουργική πόλη, Έχοντας στόχο την απομάκρυνση των αυτοκινήτων από τους δρόμους και εξοικονόμηση χώρου για τους ανθρώπους της. Έτσι σκεφτήκαμε την κατασκευή ενός πολυόροφου κτιρίου στάθμευσης αυτοκινήτων.
Περισσότερα εδώ


Οι μαθητές επηρεασμένοι από τους καταστροφικούς πολέμους που γίνονται στην γύρω περιοχή μας σκέφτηκαν να σχεδιάσουν δυο αναμνηστικά μπρελόκ με θέμα την Ειρήνη που θα δοθούν στο τέλος της φετινής χρονιάς, ως υπενθύμιση ότι το μέλλον μας είναι η Ειρήνη και όχι ο πόλεμος.